• Home
  • 2048- שער הכניסה לאתר ההיוועצות

נגב 2048 שער הכניסה לאתר ההיוועצות 

לפניך 3 חלופות בהם תתבקש/י לסייע לנו בניסוח מצפן תכנוני לנגב (מדרם!). מטרת תהליך ההיוועצות לו התבקשת לסייע היא ניסוח משותף של עקרונות תכנון לנגב ל-30 השנים הבאות.

אז איך אני יכול/ה לעזור?
בכל אחד מהקישורים הבאים תתבקש/י להיכנס לאתר ההיוועצות הייעודי שלנו ולענות על שאלת מפתח מתאימה. באתר ההיוועצות תתבקש/י להזין פרטי משתמש וזהו, את/ה בפנים!  תמצא/י שם גם חומרי רקע נוספים עם הסבר והדגמה שייסייעו לך לענות על השאלה (ניתן לענות יותר מספר תשובות לכל אחת מן השאלות):

הנגב כמרחב מקומי מחבר

מגוון צבעוני

בקצרה: תושבי הנגב על מגוון הקהילות שלהם הם המשאב היקר ביותר באזור: רב תרבותיות, מגוון וגיוון, כבוד, שותפות, מקומיות, אנשים, חום אנושי, משפחתיות, קהילתיות, "ללא מסיכות".  למה צריך לשים לב בעתיד כדי לדאוג שערכים קהילתיים ומקומיים יקבלו מקום משמעותי בתכנון העתיד?

להסבר מלא לחץ על הקישור ===>

 כפתור מגוון

 הנגב כמרחב מדבריטבע

בקצרה: האופי המיוחד של הנגב ושל תושביו נשען על השקט, המרחבים, החופש, החיבור לטבע, הנופים, ו-"זמן מדבר". איך דואגים לשמר את את הערכים החשובים הללו בעתיד?

להסבר מלא לחץ על הקישור ===>

כפתור מידבר

הנגב כמרחב לחדשנות

ייזמות צבעוני 2

בקצרה: חדשנות, יזמות, מודל לחיקוי, הישגיות. מימי קדם הנגב והמדבר היו מקור ליוזמות ורעיונות חדשניים שאפשרו לתושביו לשפר את איכות חייהם ולשגשג. כיצד יש לתכנן את העתיד כדי לדאוג שרוח החדשנות תמשיך לפעום ותהפוך את האזור למוביל בתחומים תחרותיים בינלאומיים. 

להסבר מלא לחץ על הקישור ===>

 חדשנות

לקריאה נוספת אודות מיזם נגב 2048, מוזמנים להיכנס למאגר הידע של הפרויקט- לחצ/י כאן